Dags för jobb

Godmorgon! Jag har precis avnjutit två goda rågmackor med lax på tillsammans med tro det eller ej kaffe!!! Här på The red light district lever vi i lyx! Idag känns det dock som att någon stuckit ner en grov sopkvast i min hals, smärta! Konstigt nog känner jag mig pigg endå. Igår traskade jag över till Karolina och hade myshäng medan alla andra var ute och roade sig. Skönt att vakna upp med hälsan i behåll. Snart bllir det jobb på Stockhome och ikväll får jag finbesök av Dessan! Ser fram emot kommande vecka, den kan komma att bli väldigt spännande om jag lägger min goda sida till.



Bettan!


Kommentarer
Postat av: aleksandra

wow vad fint ni har gjort det! impressive!



ta hand om er(och bettan givetvis)



kram

2010-01-27 @ 14:22:48
URL: http://www.derikonja.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0