Det som inte dödar härdar, eller hur var det?

Idag är det jag, favoritfilten, Sex and the city, massor av frukt och té dagen lång. Idag är det okejj att tycka synd om mig själv, och jag mottager mer än gärna fina "krya på dig-sms eller samtal". Frugan skulle köpa med sig en ingefärarot hem till mig efter jobbet, ikväll ser jag fram emot att koka ingefäraté och mysa till det rejält. Kanske får plocka fram linssoppan också? SÅ kul kommer jag att ha det idag! Men att inte glömma: jag är stark, det här är ingenting jag dött av förut, imorgon kommer det att vara en ny dag, en dag full av nya möjligheter OCH en dag då jag kommer att må mycket bättre. Det vet jag..

Jag får passa på att använda denna dag till att smida lite framtidsplaner kanske?! Igår anmälde jag mig appropå framtiden till Vårruset, jag behöver en morot, och så fort det går att anmäla sig till Blodomloppet ska jag göra det med. SEN är målet att slå mitt personliga rekord på 1 mil. Vad sägs om 45 min?! Något att jobba med! Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh hade ni?! det är ju så tjusigt med tårtfat! jag hittade det på min lilla favvobutik Love your Home.

2010-01-25 @ 16:16:29
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0