Don´t waste your pretty!

Godkväll på er! Idag har jag haft en dag off. Trots det har jag haft full rulle från tidig morgon. Morgonmöte på jobbet, drog förbi Ica och handlade mango, drog hem, drog iväg igen och körde igenom ett hårt spinningpass, hem, iväg IGEN till Ica, denna gång i luthagen för att handla IGEN tillsammans med A-S, en promenad hem och sen stod jag framför spisen i typ tre timmar och lagade sex stycken!!! matlådor. En riktigt huslig dag med andra ord. Imorrn är det jobb som gäller och sen kommer mamma på besök. I helgen tänkte jag inhandla min guldfisk jag tjatat så länge om. Jag vet vad han ska heta och vart han ska få bo någonstans! NU ska jag göra upp en plan för mitt liv, jag behöver nya mål och utmaningar samt bättre struktur. Puss och kram


Kommentarer
Postat av: KnivJörgen

Men han måste väl få ha en fru han också??

2010-01-20 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0