Hallå från sjuktstugan

Jag försökte vara en tapper hjälte och begav mig iväg till jobbet imorse. Trodde att jag kunde trotsa min feberfrossa men icke! Kanske lika bra att inse att jag inte alltid är gjord av stål. At the moment känner jag mig svag och sårbar, att det alltid ska vara så satans synd om mig när jag mår dåligt förstår jag inte. Imorrn är det jag som tar mig an vitlöken vilket betyder att det kanske är bäst för er att ni håller er undan i typ en vecka. DEAL?! Det värsta av allt är nog att jag inte känner smaken på maten jag äter, jag gjorde iordning blåbär, jordgubbar, banan, russin och jordnötter med kesella och kanel..HELT I ONÖDAN! Snacka om waste of food.

En timme kvar till läggdags! YESS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0