I´m the master!

Jag måste utnämna mig själv till kanske den grymmaste personen på jorden just nu, TYP så känns det. Natten sov jag som aldrig förr, var rädd för att mina sovproblems skulle återuppstå från de döda, men icke!
Dagen lång har jag jobbat på ett litet projekt jag ska framföra om cirka en vecka, och det är inte lätt mina vänner det jag ska göra, men jag är grym, jag har redan kommit långt och bra kommer det bli. Just nu har jag lite rotfrukter i ugnen som väntar på att få ätas upp. Succé eller ej återstår att se, jag har ju lyckats bra förr! A-S är ute och ränner på stan så jag har hela Red light district i egen regi, passar på att ha extra högt disco dagen till ära. Grannarna tror säkert att vi har fest varje dag HELA veckan! Ikväll beger jag mig iväg till Luthagen och Julias crib, där vankas det tydligen häng, jag får gaska upp mig och ta med mig ett gäng näsdukar för hemma kan jag inte sitta HELA dagen. Nu måste jag återgå till mitt uppdrag CIAO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0