Jag ser ljuset

Tiden bara rinner iväg och trots att jag inte gjort annat än att packa ner allt i stora kassar så känns det inte som jag kommit någonvart. Snart ska jag ta en paus ifrån allt detta stök och möta upp Fredrik för att gå till gymmet. Resten får jag packa ner efter middagen, för imorgonkväll går första flyttlasset av stapeln, och då ska vi också låna bilen för att första gången i mitt 20-åriga liv storhandla. Det gäller ju att bunkra upp med ett hållbart basförråd. Vuxenpoängen bara rullar in som på band. Igår drack jag tillochmed kaffe (för tredje gången i mitt liv.) Vad kommer härnäst? Det är lite vemodigt att veta att jag bara har två nätter kvar i mitt rum, (som sedan lillebrorsan tar över och förmodligen svartmålar) sånt är livet, jag får glädja mig åt att jag kommer att få världens bästa sambo och att vi kommer att bli ett supergrymt team tillsammans. Det kommer vi, det vet jag!
Nu ett litet bildspel






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0