Lisa min fina vän!

Idag har jag haft en heldag tillsammans med Lisa, det var alldeles för länge sen vi hade häng bara vi två. Jag har fått massor med bra experthjälp att uppdatera mitt sminkförråd och nu har jag allt en kvinna behöver. BRA PRYLAR för en gångs skull. En hel neccesär med bara bra skit, är så glad och tacksam för jag var minst sagt i stort behov! Efter shoppingen bjöd jag på en sushilunch och sen begav vi oss till The red light district för en kopp kaffé och en make-up lektion. Just nu ser det ut som att jag är redo för årets fest, lisa är grym på att förvandla! Jag och A-S har precis haft en traditionell laxmiddag som vi alltid brukar ha på helgerna och nu ska vi planera inför Alla-hjärtansdags festen vi ska ha snart, håll ögonen öppna, det här kan bli något! TJAO



Kommentarer
Postat av: Lisa

Gulliga du!

Jag har utmanat dig på en skitgrej på min blogg :)

2010-02-12 @ 11:15:44
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0