Nu är det dags att sätta igång...

Jaha, då börjar det stora arbetet! Packa ner alla mina tusen prylar jag samlat på mig genom åren. Det är en hel del kan jag tala om för er. Redan imorgon börjar flytten att ta vid kan man säga. Jag är laddad och mer redo kan man nog inte vara. Den senaste veckan har jag haft några dåliga dagar, men har gjort ett uppryck och nu är jag tillbaks på banan, fylld med nya ideér och utmaningar jag tänke ta tag i. Flytten kan alltså inte komma mer lägligt än såhär. NU, ta tag i denna röra jag skapat mig. När jag har mina dåliga skitdagar lyckas jag alltid röra till det förjäkligt runt omkring mig, men nu ska det bort bort bort! KRAM på er mina fina! Hörs snart igen.


en solbränna på det här och allt skulle genast kännas lite bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0