Nu är jag glad att jag är jag

Mitt rum ekar just nu. TOMT var ordet och jag är slut som artist. Vi har kånkat och bärt hit och dit fram och tillbaks och nu är alla våra tillbehörigheter på sin plats. Vi har redan varit där och fyllt frysen och kylen med nyttigheter, ni skulle sett min kundvagn, som ett stort Anna Skipper skämt. Imorrn efter jag slutat jobbet börjar det roliga med att packa upp allt, fylla upp och ordna i garderoberna och laga den första middagen. HERREGUD vad kul att komma iordning och få det hemtrevligt. Nu har vi också bestämt vem som ska få vilket rum, jag fick det jag ville ha, som grädde på moset har det eget BADKAR, ni vet ju hur mycket jag älskar att bada. Lycklig är vad jag är.

Dessutom ringde det en kvinna från universitetet och berättade att det fanns en plats till mig på Socialpsykologi 100%, hade jag fått veta det för någon månad sen hade jag varit supernöjd men nu är det tyvär lite too late så imorgon ska jag ringa och tacka nej, MEN kan verkligen vara något att tänka på till nästa år.

NU ska jag sova min sista natt i Gamlis. Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0