Soon back in buisness!!!!

Jag har slagit mitt personliga rekord i sovning. Dom två senaste nätterna har jag sovit 12 timmar/natt vilket betyder att jag har sovit ett helt dygn på två dygn. Imponerande enligt mig. Febern verkar vara väck, resten är som det är, men jag ser ljuset och snart räknar jag med att vara back in buisness! Härmed lovar jag mig själv att alltid sova MINST 8 timmar/natt, gör jag inte det får jag räkna med att spendera flera dagar i soffan framöver vilket inte känns helt okejj. Sömn är nyckeln till en god hälsa, och hälsan går alltid först. Lägenheten ser ut som ett slagfält, stackars A-S som får stå ut med mitt stök men idag ska jag göra ett ryck. Det är okejj att ha stökigt när man är sjuk, annars ska det vara skinande. Kontraster är det nya! TJO!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jobbet gick kanon ;) o krya på dig höruuuuu..

vi får ses snart igen o köra en sleepover.

2010-01-27 @ 23:41:45
URL: http://dullys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0