TGIF

Fredagen är kommen, tack och lov. Jag har knegat hela dagen lång, och tro det eller ej, men när klockan ringde 05.50 imorse så for jag upp som ett skott, redo att leverera på spinningpasset. Det var ett av dom bästa passen på länge, morgonträning is the new shit! Verkligen att rekommendera. En bastu på det och frukost på jobbet innan jag började och dagen var fulländad. Jag känner mig pigg som en ärta, ni vet sådär irriterande glad och hurtig.

Imorrn väntar jobb och efter det är det frugan och jag som har en liten inflyttningsfest. Vi håller i studens hetta på med lite förberedelser, det kommer att bli grymt! Åkte hem till Gamlis en sväng för att plocka upp lite kvarlevor, konstigt att hälsa på hos sig själv. Det känns fortfarande som att jag bor hemma hos en polare eller något i den stilen. WELL WELL time to do some hard work! VI HÖRS. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0