On top

Hej hallå där! Idag har jag varit så mycket på topp det går att vara efter tre dagars feberhäng/koma i soffan. Jag trodde nästan att jag hade superkrafter ett tag, lyckades vara trevligare än någonsin mot alla mina kunder idag!!! Imorrn är det fredag och efter det väntar en lugn och skön helg. Välbehövligt för min del. Om jag ska följa mitt nya sovschema (dvs vända rätt på dygnet) innebär det att jag måste ligga nerbäddad om en halvtimme. Fan vad tråkig tjej, men jag tänker nu genomföra ett sömnexperiment på ëtt par veckor. Återkommer med innehållsrika lägesrapporter hehehe. Imorrnkväll får jag finbesök av min fina Helene!
PUSS PÅ ER RARINGAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0