Carpe diem

Mellandagsrean är i full gång och kaos är ett faktum. Dagen gick fortare än vad jag någonsin hade trott, swiisch sa det bara. Kanske inte riktigt, men nästan.

Efter den hårda arbetsdagen så drog jag, Helene och Lisa och åt en välförtjänt middag och åkte sen spontant hem till Helene och tryckte i oss massa glass och pratade om livet och allt som hör till.
Jag får hela tiden nya perspektiv på mitt liv genom att lyssna till och försöka förstå vad andra människor går igenom när det gäller både sorg och lycka. Efter ikväll ska jag verkligen försöka uppskatta saker som annars kan tyckas vara värdsliga.

Att verkligen ta vara på varje dag och göra dagen till något bra, spontant och meningsfullt.



- Det kallar jag att leva


Kommentarer
Postat av: lisa

herregud fick du den insikten av våra samtal.. underbara du!! du är så fin och så snäll och söt!!



Tack Lina för att du lyssna!

2008-12-28 @ 22:41:36
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0