Dagen D

Nu är den alltså här här, dagen före dopparedagen! Dagen med pirr i magen och höga förväntningar! Jo tjena
Sånt har ialfall inte jag tid med idag.
Mormor fyller år idag så jag tänkte slänga in några paket och säga grattis innan jag ska bege mig iväg för ett hemskt spinningpass. Jag vet inte vad som är värst: Nu när man vet hur jävla jobbigt det I själva verket är, eller att inte veta alls för att sedan få en totalchock. Ja det återstår att se!

Jag ska också passa på att leka jultomte idag och dela ut lite julklappar, så jag tar med mig julklappsäcken idag! Men innan dess måste jag hinna hinna stryka min röda fina kjol för att piffa upp julstämmningen ytterliggare...

Avslutningsvis ska jag jobba tre ynka timmar på Gina, men förhoppningsvis blir det rejält drag eftersom att IMORRN ÄR DET JULAFTON!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken fin blogg du har! Den ska jag nog börja följa ska du se :)



Ha en underbar dag för jul nu!

2008-12-23 @ 13:43:56
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Grannen

JA veeet fullmoon party, hur kunde jag?!

as najs, takin a beer in the taxi for real.

DUUU hur går det med den där KILLEN. mr BIG A

2008-12-23 @ 17:17:31
URL: http://lice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0