Det är pepparkakornas fel

Ikväll tycker jag lite synd om mig själv.
Jag vet inte vad det beror på, men det finns några olika tänkbara faktorer att välja mellan:
1. Mitt rosa söta flickrum ser just nu ut som ett sönderslaget "rockstjärnerum" och skulle behöva sig en rejäl omgång
2. Jag har lyssnat på James Morrison de senaste två timmarna
3. Jag har ätit lite för många pepparkakor

Imorgon är en ny dag, och för att bota min självömkan ska jag
1. Städa rummet och garderoben (då känns livet strukturerat och städat igen, jag lovar)
2. Lyssna på något helt galet
3. Äta alldeles för många apelsiner

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

jag kan också bli på dåligt humör när allt är stökigt

2008-12-17 @ 10:12:44
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0