Det var ett jäkla tjat om julen



Jepp, då var det bara rimmen kvar...
Fan heller, så ambitös är jag inte att jag sitter och knepar och knåpar i timmar för att få ihop något snitsigt och fyndigt rim som endå avslöjar paketens innehåll. Jag hade så fullt upp med att få ihop söta? små paket. (en sexåring hade gjort det bättre) så att jag nästan glömde bort träningen. Pappa fick stå till undsättning, det var bara att kasta på jackan och köra gasen i botten för att hinna med.

Tänk vad julen gör alla människor mycket snällare!
(eller egentligen hade han inget val)

Kommentarer
Postat av: Linda

Neej, det är jättesöta paket! Äsch, det där med rim har jag aldrig förstått. Då kan man ju lika väl låta bli att slå in det om de nu ska få reda på vad det är, trots att det är en rätt söt tradition ;)

2008-12-20 @ 22:41:29
URL: http://lillyz.blogg.se/
Postat av: Anonym

www.julrim.com

2008-12-22 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0