En superdeal


Godafton!

Det var ett mycket givande möte vi hade på Escobar ikväll. Vi fick en superbra deal för nyårsmiddagen. Middagsbiljetterna kommer att gå på 170:- per person och i det ingår Italiensk buffé, dricka till maten + inträde!
Såklart är det även kanonpriser på skumpa dagen till ära!
Om någon annan skulle vara intresserad
slå mig en pling
Imorgon händer det också spännande saker, mer om det sen!

Jag känner hur träningsvärken sakta men väldigt säkert smyger sig på. Jag glömde såklart bort att strecha, för den söta killen glömde såklart att berätta för mig att sådant faktiskt ingår i ett hårt gympass. Det blir bakläxa för hans del nästa gång.


Godnatt mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0