Gud vad jag saknar er!


Idag var jag på kärt? återbesök i min gamla skola för att lämna in en sak.
Det besöket fick mig att tänka på alla roliga stunder vi haft i skolan tillsammans trots mycket slit, ångest och alltför sena nätter med arbeten och projekt.
Nu är det över ett halvår vi tog studenten och jag har fortfarande inte riktigt förstått att jag aldrig mer behöver gå till skolan. Det känns snarare som att vi har ett alldeles för långt sommarlov som bara väntar på att ta slut, men i själva verket finns det inget som heter skollov längre. Vi är vuxna på riktigt och livet blir vad vi själva gör det till.
Tanken är skrämmande och jag vet inte om jag är redo- än! 
Innan mitt vuxenliv börjar på allvar ska jag och Anna-sara ut och upptäcka världen tillsammans!
Sen är jag mer redo än någonsin
 -Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0