Grattis brushan!


lillebror hjälper tomten med paketutdelningen

Nu är julen över för iår. Känns som att det var igår jag sa det förra gången, dvs förra året. Jag håller fast vid att julen är barnens dag, nog för att jag fortfarande känner mig som ett barn, men det var verkligen något speciellt när man var ett par år yngre.

Jag är nöjd med julen, jag har ätit god julmat, fått fina paket och sist men inte minst haft en mysig dag tillsammans med familjen. Dock var det väldigt tomt utan min storebror a.k.a piloten som för övrigt klarade sin "flyglärarexamen" idag i USA. GRATTIS! Om mindre än en månad är han hemma på besök, se upp!

Jag tänkte avsluta denna julafton med några avsnitt Sex and the city!
Nu lämnar jag julen bakom mig och ser fram emot Nyårsafton och ljusare tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0