Idag är en strålande dag

Finns det något bättre än att ligga och snooza på morgonen? Skulle inte tro det. Fem minuter blir till tio, tio minuter blir till tjugo och helt plötsligt har man slösat bort flera timmar i sängen. Man drömmer en ny dröm efter varje alarm och den ena är sjukare än den andra!
Jag är mitt uppe i att röja undan i rummet för att bli av med min irritation jag har skapat i allt stök. När det projektet är avslutat ska jag iväg till stan och träna med Helena. 
Ikväll ska alla Ginachicks hem till chefen för lite julfika och mys!

Kommentarer
Postat av: dessan

ja venne, fredag är nog (troligen) planerad.. sen e jag inte helt hundra, va ska du göraaa i helgen?! :))

2008-12-17 @ 19:49:38
URL: http://desireewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0