Jag är nog renast i hela Sverige!

Jag kunde inte avsluta denna kväll på ett bättre sätt än med en varm lång dusch och några minuter i bastun (står inte ut längre än tre minuter i sträck)
Jag har peelat varenda fläck på hela kroppen så jag är renare än alla er tillsammans!
Jag har dessutom smörjt in mig med body butter, mjukare än så här går det inte att bli!
Inte nog med det så har jag hunnit med att slänga i en hårinpackning också, då kan ni säkert räkna ut att håret luktar underbart gott och nytvättat. (blommor)
Nu återstår bara en stor kopp varmt te samt att välja ut några Sex and the city avsnitt att kolla på innan jag drar det nybäddade täcket över mig!

Försök att slå det här om du kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0