Juligt värre?

Ikväll fick jag min dagliga dos av julkänsla trots det kassa pissvädret och mina kassa julkänslor.
Jag känner mig mer än nöjd.
Tina hade bakat och gjort jätte fint med fika, glögg och mandlar. (jag tvingade i mig glögg endast för att känna smaken av jul, tro inget annat)
Det var supermysigt och vi fick med oss en liten julklapp innan vi gick hem! Om jag känner mig själv så dröjer det inte länge föränn jag lägger tassarna på den.
För att komplettera hela den här grejjen med  få-så-mycket-julkänsla-som-det-bara-går borde jag sätta på några sköna jullåtar innan jag lägger mig!
Allt känns bara påtvingat med julen och jag tror aldrig att jag hur mycket jag än vill kommer att bli en julfantast! Sorry!

Imorgon blir det julklappsinhandling tillsammans med Sofi, och jag hoppas verkligen att det går bättre än förra gången jag försökte, för imorgon är sista chansen för mig att hinna med.

 

Puss och kram, ses på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0