Mer död än levande!

Vilken kväll mina vänner, vilken kväll!
Med hela Gina-styrkan  samlad kunde inte  stämningen vara annat än på topp. Det dansades,skålades och skrattades.
Alla var jätte fina från topp till tå, jag måste ha världens snyggaste jobbarkompisar.
Maten var utsökt, likaså efterätterna.
Jag och Helene dansade sen vidare till BJ där det efter några glas blev helgalet.
Tiden rusade som i vanligt bara iväg och det blev som vanligt alldeles försent, men vad gör det, egentligen?
Att jag sedan skulle upp och jobba idag är en annan femma
Hur kvällen slutade låter jag förbli osagt!





Kommentarer
Postat av: M o l l y

Sjutton vad fin du är!

2008-12-07 @ 21:18:43
URL: http://mollsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0