Om det endå vore så lätt

Två saker jag helst skulle slippa är omklädningsrum och offentliga duschar.
Det spelar ingen roll att vi är av samma kött och blod.
 Många menar att" vi är ju alla kvinnor och vi ser alla likadana ut" Jo tjena!. Tyvär går det inte hem hos mig och har aldrig heller gjort. Att stå och fläka ut mig spritt språngandes naken inför en bunt främlingar är en av de få saker jag har svårt för i livet. Det är jobbigt nog att se någon som står och gräver sig i skrevet med tvål.

Värst var det idag när jag öppnade dörren till bastun, då satt dom bara där som om ingenting hade hänt helt nakna och med särade ben. Det blev lite för mycket naket för mig. Jag satt mig försiktigt på bänken brevid med mitt stora badlakan och försökte njuta av värmen så gott det gick! 
Ibland känner jag mig precis som Charlotte - pryd och töntig.

Jag övar mig och det går bättre för varje gång men trots det kommer det aldrig att bli naturligt för mig att vara naken med massa okända människor trots att "vi är av samma kön".

You know me!

Kommentarer
Postat av: lisa

ALDRIG!! jag gör det bara inte?! Fixar inte ofentliga duschar! Så jävla fel! Ge mig ett duschbås för fan! Tur att jag bor nära gymmet! Aldrig att jag står naken helt jävla nakennaken!! Nej, Min kropp, min hud, sluta glo! FY! BLÄ jag vill inte se dom andra! Så är golven äckliga också! FY!!

2008-12-05 @ 18:02:20
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0