Önska mig lycka till

Idag vaknade jag upp med en underbar känsla av träningsvärk och mer av det blir det ikväll vill jag lova!
Det är vårväder ute och jag och Sofie ska ut i jakten på våra julklappar och det lär inte gå bättre av att jag får vårkänslor istället. Det är sex dagar kvar nu och måtte det komma lite lite snö!
Jag har fortfarande inte kollat på ett endaste avsnitt av julkalandern fyyyy skäms! Kanske är dags att göra det för att se vad det är för crap dom sänder nuförtiden.

Det var bättre förr



Sofie&me


Kommentarer
Postat av: Ronja

julkalendern var bättre förr. vi kollade på svenska hemma i finland oxå men numera är det inte värt det

2008-12-18 @ 14:10:07
URL: http://storstadskvinna.blogg.se/
Postat av: SofiE

varför har jag inte sett den där bilden förr?

2008-12-19 @ 13:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0