Som grädde på moset

Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker inse att imorgon vid den här tiden är det "julafton imorgon" HALLÅ? Då ska det pirra i magen och det ska i normala fall vara svårt att somna.. jag har mycket svårt att tro att det kommer kännas så imorgon. Trots att jag har ägnat hela kvällen åt inslagning av julklappar och julstädning, jag har tillochmed tittat på julskinkan och upptäckt vart mamma och pappa gömmer tomtedräkten.

När jag skulle installera mig på min nya mobil så upptäckte jag till min förvåning att mitt gamla sim-kort var stort som ett hus så att det inte gick in i den nya mobilen. Snacka om att det var på tiden att skaffa ny mobil. Det här betyder att jag måste hålla ut en vecka i väntan på ett nytt sim-kort.

EN HEL VECKA MED EN INVALID MOBIL!
Det blir en härlig vecka!


Kommentarer
Postat av: evelina

var gärna med och ställ frågor till min frågestund :)

2008-12-23 @ 00:41:22
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Tusan också - är vi genomskådade nu - var är den förresten????

2008-12-23 @ 19:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0