Surtanter förpestar tillvaron



En av många saker jag stör mig på är "surkartar", sådana människor som snäser, klagar och är sura helt i onödan.
Idag fick jag och Emma skäll av en riktig surkart i simbassängen. "TJEJER ALLTSÅ OM NI SKA PRATA OCH VARA SOCIALA SÅ KAN NI JU VÄL VÄLJA  MOTIONSIMMET" ISTÄLLET?  (I själva verket tyckte hon att vi simmade för sakta)
Då slog det oss, att vem avgör egentligen om man platser i snabbsimmet eller ej? (där vi befann oss) eller motionsimmet? (där pensionärerna hänger) Vi fortsatte att simma i snabbsimmet och förde en livlig disskusion om hurvida man platsade i de olika avdelningarna eller ej!

Imorrn har jag en dejt med min personliga tränare!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0