Det var den helgen det

Gårkvällen var väldigt rolig, kanske lite föör rolig?!

Idag har jag mått som jag förtjänat, men vad gör det på en Söndag? Som man bäddar får man ligga så att säga. Det blev lite julfest och sen drog jag, Helene och Sara till bj där det skålades för fulla muggar. Lisa hade klätt granen med hundratals julkulor och glitter, tur att jag äntligen fick lite julkänsla i kroppen.
Imorse slog det mig att det bara är nio dagar kvar till dopparedagen! NIO LIXOM?! Vart tog tiden vägen? Helt plötsligt blev julstressen ett faktum.

Idag har jag hängt hos Marta och jag avslutade kvällen med lite häng och en resumé av gårkvällen hos Helene.
Det gäller att vara aktiv och ta vara på dygnets alla timmar.

Dags att ta igen gårnattens uteblivna sömn!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller den man ligger med får bädda...

2008-12-15 @ 18:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0