Bättre sent än aldrig

Nu ska jag göra någonting jag länge gått och grubblat på... städa rummet!
Det ser nästan värre ut här än i butiken efter stängning, och då är det riktigt illa. Hela mitt liv blir stökigt när mitt rum är stökigt, låter klyschigt men sant!

Det finns så mycket annat jag vill hinna med på min lilla fritid när jag kommer hem från jobbet. I januari när jag får lite mer tid över ska jag börja sy, ja faktiskt. Klänningar, söta små kjolar och linnen. Det ni!

Imorrn ska jag ta mig i kragen och gå till gymmet, jag måste ju ta i lite innan jag har min andra dejt med min personliga tränare. Annars blir det skämmigt som tusan, det kan ju verka lite misstänksamt om jag kommer dit och inte har gjort ett skit?!

Laters!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0