De blir nice

TRE DAGAR KVAR!
Känns betryggande att ha både klänning och skor färdigt inför nyår och slippa stressa runt sista dagen för att sen slå till på något jag sen kommer att få ångra.
Det enda som ännu inte är fixat är champange, i år ska jag ha ROSA champange!



På jobbet rusar tiden iväg som aldrig förr och trots att det verkligen tar kål på mig när vi har jobbig rea som innebär jobbiga kunder och stök så har vi det så himla roligt tillsammans. Jag kan inte tänka mig att det finns någon annan arbetsplats där alla har så bra gemenskap som vi har. Jag vill aldrig sluta!
Jag och Lisa drog en after-work idag på Pannini och jag slukade årets godaste sallad.

Nu ska jag spåna på nyårslöften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0