Ikväll ska det smidas planer så det ryker!


Godmorgon mina vänner!
Nu är det dags att bege mig mot jobbet och jag har min nya fina jeanskjol på mig, svarta heels och lockigt hår. Det blir inte bättre än så!

Efter jobbet så ska jag Marta och Julia ses för ett litet nyårsmöte!
Vi ska tillsammans styra upp en nyårsfest med nyårsmiddag och sådant som hör nyår till! Det ska bli spännande och det vill ni inte missa kan jag lova!

Idag kan rekommendera gummistövar gott folk, själv ska jag sätta plastpåsar över fötterna innan jag kliver i mina skor.

-Kör hårt!

Kommentarer
Postat av: M o l l y

Snyggbild!

Hur gjorde du för att få texten bredid? Stog det på den sidan jag visade?

BTW svara på min fråga på bloggen! :D<3

2008-11-27 @ 16:05:57
URL: http://mollsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0