Ingenting kan stoppa mig nu

När jag väl har bestämt mig för att göra någonting så spelar det egentligen ingen roll om någon eller någonting försöker sätta käppar i hjulet för mig. Som nu te.x:
Träningsväskan är packat, vattenflaskan är fylld och träningskläderna är på. Jag väntar bara på att klockan ska slå så att jag kan bege mig mot Centralbadet för ett hårt spinningpass tillsammans med Helena, nääääääär *dropp*dropp* dropp* för ovanlighetens skull börjar blöda näsblod. (hur stora är oddsen?)Den här gången var det inte bara några droppar men jag skulle utan tvekan överdriva om jag säger att det forsade, men ett mellanting. Det här vore ett gyllene tillfälle att "komma undan" dagens träning, med ett snabbt samtal till Helena skulle jag kunna sitta inne framför tv:n resten av dagen och bara gotta mig. HELL NO! Sådana fasoner hör till mitt forna jag. 
Istället springer jag tillbadrummet, letar fram de största bombullstussarna jag kan hitta, trycker in en i nosen och känner mig redo återigen!



Nu kör vi!

Kommentarer
Postat av: M o l l y

Vafan, lite blod har väl aldrig hindrat en! ;) hhihi

2008-11-20 @ 13:23:12
URL: http://mollsans.blogg.se/
Postat av: lisa

Men herre gud va grym du är!! Hejja Lina!

2008-11-20 @ 17:50:06
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Helena

Så bra gjort Lina ;)

2008-11-21 @ 17:58:36
URL: http://helajna.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0