Jag vaknar aldrig på fel sida


Det har blivit lite av min nya grej, att vakna ut utvilad, pigg och glad (trots att jag alltid lyckad lägga mig på tok för sent)
Imorse vaknade jag som i vanlig ordning precis innan alarmet tjöt igång, jag for upp som ett skott ur sängen och drog på mig min varma rosa morgonrock och begav mig till köket för att tillaga dagens bästa mål: frukost
Ibland känner jag mig som någon av dom där patetiska människorna i reklamfilmerna som är överdrivet pigga och överambitiösa när dom vaknar!

Ingen höstdepression här inte!

Kommentarer
Postat av: M o l l y

Du är så söt Lina!

Var göad att du inte har någon höstdepression! Jag blir alltid så nerstämd osv på hösten, nu börjar det avta, men de blir som man bara vill vara inlåst och inte visa sig och så mår man bajs!

2008-11-19 @ 13:24:10
URL: http://mollsans.blogg.se/
Postat av: atriple

Öhm, hur gör du sis?

2008-11-19 @ 19:04:57
URL: http://heading270.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0