Min hunger är stillad för dagen

Både min shoppinghunger och vanliga mathunger är stillad. (för stunden)
Idag har jag endast levt på två bananer. TVÅ ynka bananer räcker inte för mig. Jag vill ha minst tio stycken. Jag avskyr att hungern gör så att jag medvetet blir otrevlig sur och girig bara för att jag suktar efter mat.
Jag vill alltid vara på topphumör även om jag inte har fått mat på över hundra år! Nu sitter jag här mätt, belåten och lycklig igen, tänk vad lite mat kan göra underverk.
Jag har dessutom fyllt på min garderob med massa godbitar från jobbet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tog den rosa klänningen!

OCH den blå fasst som kjol!

2008-11-25 @ 22:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0