Nedräkningen har precis börjat

Japp, idag är det den 24 november och det innebär två saker:
1. Lönen landar imorgon
2. Julafton om EN månad

               
Kan det bli bättre?!
Jag känner mig för en gångs skull redo för jul och allt som hör julen till.
Mormor ringde nyss och oroade sig över all snö som faller ner och över alla som är ute och kör bil. Jag kan inte annat än och hålla med. Vädret är inte att leka med idag.
Jag tror att de flesta hade sparat tid på att ta skidorna till jobbet eller skolan idag istället för att ta bussen eller sitta i bilkö. Risken finns att det bildas kö i skidspåret  istället vid rusningstiden. Antalet trafikolyckor skulle ialfall minska betydligt.
Nu ska jag iväg och få mina naglar fixade!


Kommentarer
Postat av: dessan

INTE party.. men förfest ;)

2008-11-24 @ 15:21:13
URL: http://desireewallen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då säger ja en jävla feting feeest!

2008-11-24 @ 17:07:57
Postat av: Malin

Just det, hade glömt det helt :) Jag är tillbaka på fredag. Perfekt bakis-thing att göra på små timmarna då när jag behöver ta det lugnt. SÅ vi ordnar det på fredag, perfekt ? :) tack du får ha en bra vecka du med.

2008-11-24 @ 21:27:21
URL: http://ohneskog.blogg.se/
Postat av: lisa

Hahahh tänker på Viktors pappa, han körde i 70 km/tim hem från Stockholm igår!

Viktors mamma satt fast i Märtsa i en och en halvtimme pga strömavbrott, tåget blev bäcksvart och iskallt!!

2008-11-25 @ 07:25:20
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0