skogen är sjukt underskattad

 

(Med risk för att låta som en skogsmulle/scouterledere)
Se bara på denna idyll!
 I den där lilla träkojan precis intill vattnet precis vid solnedgången satt jag och Christel häromdagen och grillade banan med choklad och marshmallows och andades frisk luft. Vi fick en galen idé: att leva vildmarksliv för en dag.(räknas Fjällnora?!)  Jag vet inte när jag senast njöt så mycket av att vara i skogens rike!
Att vi sedan nästan gick vilse i skymmningen är en annan historia. Mormor var inte sen med att ringa mamma för att upplysa om att det faktiskt fanns björnar lösa i skogen!
Okej nog med skogssnack!
 Dags för min dagliga dos av Sex and the city!



Kommentarer
Postat av: lisa

Ja, du om någon är ju sjukt duktig med träningen!! Så jävla snygg du va igår alltså!! Verkligen!!

2008-11-20 @ 10:20:31
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0