Ut med det gamla, in med det nya!

Idag har jag haft en riktig städdag.
Kul fredagssysselsättning va? Jag har länge gått och sneglat på min vita byrån som innehåller sex stora lådor av massor av bråte som jag samlat på mig under säkert tre års tid. Tre år av mitt liv i dom gamla byrålådorna! Undra vad som gömmer sig där tänker ni säkert..
Ska jag kasta rubbet eller spara det? Ni vet hur det känns att kasta bort saker...
Men idag så tänkte jag. va tusan klart det ska bort!
Det var med blandade känslor jag tog saken i händerna och gjorde det. Gamla minnen av gamla tider, bilder, brev, grattulationskort, gamla skolarbeten,tavlor gamla fjortisprylar  och ja ni fattar-RAKT NER I SVARTA SÄCKEN!
Tre stora sopåsar senare så sitter jag här och känner mig helnöjd! Det här skulle jag gjort för länge sen!

Mina lådor är redo för nya tider med nya prylar och nya minnen!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Bästa manliga karaktären på TV? Rösta i min blogg!

2008-11-21 @ 18:40:55
URL: http://tvgodis.blogg.se/
Postat av: M o l l y

Svar:

Jaa joo, Kim var hemma med valpisen ett tag medans jag träffade mamma. Behövde prata lite och så :$

Hm, fixade dom på typ Salong Diamond, vid tandläkaren på Vretgränd :D sjuuukt bra ställe och jättebilligt :D

<3

2008-11-21 @ 22:59:22
URL: http://mollsans.blogg.se/
Postat av: lisa

Nått av det aboslut bästa som finns, att rensa!! Så vansinnigt skönt! Befriande och snyggt! Bra gjort!



Och tack förresten! Jag är så sjukt glad över betyget. (VG är ju högsta man kan få på universitetet)

2008-11-21 @ 23:55:47
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: lisa

glömde:

nej jag har inte hund! Men visst är han fantastisk! Jag var å plugga hos min komppis som har en Chihauhau, och hon satt hundvakt åt två andra hundar och den på bilden är den söta vita voffsen som alltif låg så på soffor!

Jo, Klädkammaren. Ring dit först (eniro, Klädkammaern sysslomansgatan) och säg vad du har, för hon vill bara ha saker efter säsong. Sen går du in med allt, hon sätter pris, du hämtar kvitto eftet några dagar och sen vänta i två månader. så får du pengar för det hon sålt.

2008-11-21 @ 23:58:16
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0