Vad är det för fel på vanliga badshorts?

 Imorse när jag var och simmade så blev jag återigen påmind om det mest groteska, fruktansvärda och snuskigaste plagget som jag någonsin skådat. Varför vill man bära speedos? Det är ju nästan samma sak som att vara helnaken, för man ser ju mer eller mindre ALLT!
Den frågan kan bara kan ha ett vettigt svar: Dom vill visa vad dom har att erbjuda! För ingen kan väl påstå att det är bekvämt med tighta tjejtrosor?
ELLER?

Värst är det när unga killar, då menar jag killar under "pappa-åldern" använder dom (snygga som fula, med stort eller litet paket, oavsett färg eller modell) Det spelar ingen roll-speedos som speedos!
Det är opassande i ett badhus och det distraherar dom som faktiskt försöker koncentrera sig på sin simmning! Som jag i detta fall!

Kom igen killar, lämna lite åt fantasin och kör på ett par vanliga hederliga badshorts

Kommentarer
Postat av: pelle

Jag var på badhus en gång och en gammal man hade sina speedos på sig. Han bresade med en badbyxa som var minst 20 år gammal...



Mängden tyg nertill var rätt så begränsad om man säger så, haha.

2008-11-23 @ 00:39:34
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Anonym

NYÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR! MEN VÄRLDENS BÄSTA LENNART!

kan de bli bättre eller! Neeeej!

2008-11-23 @ 13:20:37
URL: http://martinusen.blogg.se/
Postat av: dessan

HAHAHAHAHHA :D så rätt lina

2008-11-23 @ 20:47:47
URL: http://desireewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0