vinterns första bild

-Vilket underbart väder! var det första min lillebror sa till mig imorse.
Jag kunde inte annat än att hålla med. Lika bra att ta en bild på det sköna vinterlandet, man vet aldrig när man får se snö igen! Smart som jag är tänkte jag att jag kan ju faktiskt ta en bild från mitt rum,(så slipper jag gå ut och frysa arslet av mig i onödan) jag behövde ju bara öppna fönstret och sträcka ut handen och trycka av knappen!

Det var lättare sagt än gjort.
Hela fönstret gick av och föll ner i backen, kameran också!
Här har ni mitt bidrag till "Årets första snöbild"
Underbar!

Kommentarer
Postat av: pelle

Dumma Lisa som hänger ut dig på sin blogg, haha. Men vad gör man inte för en perfekt snöbild egentligen?

2008-11-22 @ 16:58:10
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0