Ännu en äcklig djurincident

Jag är inte den som är den när det kommer till djur. Jag gillar djur och hade mer eller mindre ett zoo hemma när jag var yngre. MEN något jag däremot avskyr är fula, små, äckliga djur som kryper eller flyger. Idag blev jag angripen av en krabba när jag badade i havet. Jag var precis påväg upp från vattnett när jag känner hur något/någon nyper mig ASHÅRT i stortån. Finns det något läskigare än vattendjur? Djur man inte kan se som bor under ytan och som dessutom är helt oberäknerliga. När du minst anar det, slår dom till! Nästa gång kan det vara din tur, var på din vakt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

MEN EEEEW!!! kolla in skuggan på bilden! fy faaan! det är just av DEN anledningen jag inte badar!

okej, va bra att du säger det! men du behöver absolut inte känna att du behöver plocka med dig något hem till mig!! jag va ju nyss i usa! haha! och det är inget speciellt jag suktar efter, men du vet hur det är med F21, man kan alltid hitta något! och jag som älskar hösten vill ju bara handla handla handla!!!



nu, gymmet med christel!

2009-08-20 @ 09:06:30
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Moderskeppet

Haha, ja, tom den vilda råttan du hade i kaninburen

var gulligare...:)

2009-08-20 @ 11:49:28
Postat av: Lisa

LINA OMG!!

okej, ny order! Skit i allt som heter F21 (okej det var det dummaste jag sagt men nu VET JAG!!!)

jag kollade på marc by marc jacobs!! finns hur mycket snyggt som helst!!! jag vill så sjuuukt gärna ha ringarna med latinska texter!!! jag lägger upp allt på bloggen som jag dog för!!! för jag antar att du kommer svänga förbi en Marc-affär!

2009-08-20 @ 12:33:21
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Lisa

sådärja! nu ligger allt på bloggen! förhoppningsvis svänger ni förbi LA och shoppar! jag hitta länken till kartan med adress till just den marc jag va på!



http://www.mapquest.com/maps?name=Marc+Jacobs&city=Los+Angeles&state=CA&address=8404+Melrose+Ave&zipcode=90069&country=US&latitude=34.083449&longitude=-118.373399&geocode=ADDRESS&id=262407822

2009-08-20 @ 12:48:32
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: Anna-Sara

Igar nar jag duschade i uteduschen hade jag lagt min hog med klader utanfor. Nar jag kom ut hade jag tva krabbor pa kladerna som ganska fort sprang darifran. ackligt var det!

2009-08-20 @ 14:22:00
Postat av: paula

hahahahahhahahahahahahaha

2009-08-21 @ 17:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0