Bon apetit

Om precis två veckor drar jag mig vidare till Californien och Fredrik. Hur underbart är inte det? Fredrik har lovat att lära mig att bli en mästare på att surfa.Nu ska jag njuta av mina två sista veckor här med barnen, värmen och solen och försöka suga i mig så mycket jag bara kan, för hemma står hösten på glänt. Inatt hade jag en fruktansvärd dröm. Jag höll på att bli extremt fet och befann mig i ett godisland där jag åt allt jag kom över och när mamma och pappa sedan skulle möta mig på Arlanda kände dom inte igen mig för att jag var så tjock.  

Idag tog jag med bebisen till stranden där jag passade på att bättra på brännan samt att averka ett par kapitel ur en ytterst intressant bok. Vad har ni gjort denna soliga Tisdag? Kanske satt sprätt på löningen? Är det fortfarande bj som gäller på Onsdagar eller är sommarn över på riktigt? Är löven fortfarande kvar på träden, eller är det naket som gäller?



Mitt försök att koka bönor igår höll på att sluta i misär. Under all illaluktande rök möttes jag av detta! I fortsättningen är det bönor på burk som gäller...


Kommentarer
Postat av: lisa

hahahha lina du är för rolig!! koka bönor... gör mat som du verkligen kan laga i stället, så vet vi att du äter!

Igår var avslutningen av sommarens onsdagar på bj. viktor spelade men jag vet inte hur det hela blev. det är fortfarande himla fina gröna löv på träden! det är fortfarande runt 20 grader varje dag, men så fort temperaturen sjunker så gulnar nog löven.. min kompis catti i kiruna sa att dte är gult där uppe och att hon har höststövlarna som jag skickade till henne på sig! det har varit höst hos dom i säkert två veckor redan! i måndags hade jag shorts lixom!



2009-08-27 @ 09:58:56
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0