Ett livs levandes skelett

Idag sag jag for forsta gangen i mitt liv en kille/man i sina basta ar spatsera forbi pa stranden med vad jag skulle kalla anorexia. Det var seriost bara skinn och ben och han sag mer ut att vara dod an levandes, men han sag ut att stormtrivas.  Det forvanar mig inte att han till pa kopet hade en fet flickvan. Jag var i chock sa jag tog en bild, men sen blev jag livradd nar dom vande tillbaks for han gick rakt emot mig med raska steg och jag trodde nastan att han skulle peta ut mina ogon eller nagot annat dramatisk, men jag klarade mig helskinnad!

Jag har aven slagit hal pa myten om dom amerikanska blabaren. Vilken besvikelse. Pa utsidan ar dom bla, men pa insidan ar dom grona. Hemma ar dom morkblaa, nastan svarta, men har har dom bara klatt pa blabaren med ett blatt overdrag sa att det atminstonde SER UT att vara blabar. Bildbevis kommer inom kort.
Idag har jag haft hand om alla tre kidsen nastan hela dagen, och nu vet jag hur det kanns att vara mamma pa heltid, det ar tufftt mina vanner. En bebis som behover underhallas, tva busiga/vilda pojkar med olika viljor och dessutom forse dom med mat och aktiviteter och se till att alla ar nojda och glada ar inte det lattaste. But I did it! 
Hur har helgen varit hemma? Missade jag nagat galet? 
SEE YA!


Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

HAHA jag vet, finns att köpa såna där fejk blåbär på typ ica. Dom smakar inte ens som vanliga, eller så inbillar man sig bara för att dom är typ grön vita innuti! Blåbär ska va blå! xD

Läskigt med skelettet föresten =/

2009-08-05 @ 09:57:30
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Helene

Kan inte säga något annat än att jag vill ha dej hos mej nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-05 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0