Mitt nya husdjur


Dagen har bjudit på strålande väder som ni kanske ser, gick ut lite för hårt och blev för första gången röd. Jag fick några underbara timmar på stranden, sanden brann minst sagt under mina fotsulor på vägen dit. Hur är vädret hemma? Det ryktas om hagel? Ni ska veta att jag brukar skänka er en tanke ibland när jag har det som bäst. Barn tar på krafterna så det gäller att få ordentligt med sömn för att orka hålla humöret på topp och leka om dagana. Jag trivs bättre för varje dag som går och detsamma gäller med kidsen. Idag har jag fått massa pussar och kramar och just nu sitter Spongebob?!! brevid mig och myser. Nu är jag i stort behov av lite förnedringstv, en av alla höjdpunkterna, miljontals tv-kanaler som bara sänder massa sliskiga såpoperor, precis i min smak!  HÖRS IMORGON!

Kommentarer
Postat av: Moderskeppet

Ser att du hittat en stand-in för Zingo. Är det han eller du som äter glassen?

Kom ihåg faktorn nu och njut av sushin med AS!!!

Puss o kram - åh vad jag längtar efter att få ha alla mina barn hemma. :)

2009-08-15 @ 12:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0