Learn it, love it, live it!

Här hejjar man på varandra när man passerar varandra på gatan, man vinkar till varandra när man passerar varandra på andra sidan av vägen och dessutom så spanar man bokstavligen in varandra när man är ute och motionerar. Det här verkar vara obligatoriskt beteende i detta land. Hur skulle det vara om vi slutade vara så förbaskat blyga och töntiga mot varandra och börja göra så hemma? Vi har en hel del kvar att lära mina vänner...

Igår sa den minsta pojken minst fyra gånger: Oh my god, you look like a man!  WHAAAAT?! Det gör jag väl inte? Kvällen innan färgade jag mina solblekta ögonbryn mörkbruna. Jag kunde inte annat än att gilla läget, färgen satt där den satt. MEN senare under kvällen bläddrade jag igenom lite bilder vi tagit under dagen och DÅ såg jag: JAG VAR VERKLIGEN EN MAN, med stora mörka buskiga ögonbryn. Jag skyndade in i badrummet, fram fort som tusan med pincetten och började plocka tills jag återigen såg ut som en tjej. Inte undra på att han blev rädd och fundersam.

Nu ska det beställas nya Ray-Bans. Det är jag värd. Mina nuvarande är oanvändbara, skeva och snea, dessutom flagnar dom. Jag misstänker att jag blev lurad på kuppen när jag köpte dom, eller så är det bara jag som är ovarsam. Hur som haver, här har ni mina nya följeslagare, skittsnygga och säkert skitbra kvalité!

 

PUSS PÅ ER!


Kommentarer
Postat av: Moderskeppet

Det som är så bra med små barn är att de ALLTID säger sanningen.....ha ha det var kul! :)

2009-08-21 @ 08:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0