Skärpning mina vänner, skärpning!

Nu tycker jag att ni har blivit dåliga på att lämna små hälsningar som ni hittils har varit så bra på. TROTS att jag är på andra sidan jorden och lever loppan så vill jag ju veta hur ni har det på hemmaplan! Igår träffade jag för första gången på grannkillarna som verkar vara i min ålder. Jag var inte sen med att förklara att jag faktiskt var i från Sverige och att the houses here are really nice. Så nu vet dom det, att jag gärna flyttar in i deras flotta lya om om det skulle vara så!

Imorse var det ett stort tävlingsrace för barnen, löpning och cykling. Jack kammade hem en silvermedalj så lyckan här i huset har varit oslagbar. Jag tog med mig bebisen till stranden och hängde på eftermiddagen, det var en man som frågade om bebisen och jag var snabb med att förklara att den faktiskt INTE var min. Det dröjer länge innan den dagen kommer OM den ens kommer. Det slog mig idag att jag nu har haft tre vita veckor (tre veckor utan vitt vin) ingenting jag gråter över, trots att jag varje helg tänker på hur tråkigt ni måste ha det utan mig. Ikväll ska jag grilla, jag har blivit en mästare på grillen, att jag inte insett det förens nu är för mig ett mysterium. Puss på er babycakes!


Kommentarer
Postat av: Lisa

hahha toppen är självfallet från F21!! haha!

okej, idag går jag in och tar min sista schemadag på sommarschemat. känns extremt bra. Tyvärr ska vädret vända nu efter att ha haft jättefint i typ någon vecka nu. jag och stinky låg i mamma och pappas trädgår HELA dagen igår. helt underbart. men imorn kommer regnet och åskan..

ja, idag sänker vi rean till 29 och 49... jag och christel ska tydligen hinna göra det helt själva innan öppning på en timme!!! SUCK! börjar kl 9 (och 40 min!) borde nog gå och fixa lite frulle nu.

gumman, jag har INTE hållit mig till en strikt diet. men jag har inte ätit onyttig mat, bara andra onyttigheter på helgerna! I lördags åt jag TRE kulor glass vid ån! helt fantastiskt! hahah!

okej, måste ordna med frullis!

PUSS PUSS och du, berätta mer om grannkillarna.. hehehe!

2009-08-10 @ 08:20:50
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0