Satisfaction

Här sitter jag och äter fryst banan samtidigt som jag diggar Rolling stones för fulla muggar otippat nog. Jag har precis varit ute på en springrunda i denna exotiska hetta och TROTS att jag kallduschade före jag begav mig ut var det bland det jobbigaste jag gjort på väldigt länge, det blev en kort men väldigt intensiv tur. I fortsättningen håller jag mig till tidiga morgonar eller kvällar. Något jag är grymt sugen på är vanlig svensk marabou mjölkchoklad... Någon snäll själ som har lust att skeppa en kaka eller två till mig? Idag har jag haft hand om bebisen, hängt på stranden och nu är det dags för kocken inom mig att vakna till liv. Några bönor blir det inte, och potatisen jag kokade?! igår kokade jag sönder helt och hållet, potatis går helbort. Kanske pasta och kyckling?
ÄHH jag slänger ihop nåt ba. TJAO!


Puss på er raringar, saknar er!

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Jaa de är faktiskt så kul att jag längtar till skolan! :D hihi



Absolut kan ja hjälpa dig :) vi nördar med bådas datorer någon dag ;)

2009-08-27 @ 07:21:46
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0