Kärlek är det enda som blir större när man slösar med det

Hej mina fina vänner! Hur har helgen varit? Kör ni på som vanligt ? Söndagen närmar sig sitt slut och imorrn börjar min femte vecka här i Avalon. För en vecka sedan satt Anna-sara brevid mig och åt glass, nu är den jäkeln i Florida på Disney world och gottar sig med Mussepigg och hans crew.Tiden går fort MEN imorse hade jag en stor släng av hemlängtan! Än är det inte över. Jag har mycket roligt framför mig

Idag har vi grillat fisk, det gör vi alltid på söndagar. Sängen är nybäddad med nytvättade lakan, håret är nytvättat och nyflätat, naglarna är nymålade, kroppen är skrubbad och insmord med body butter. Nu återstår det bara att ta hand om mina stackars sår. Det är mitt värsta, MEN det måste göras, med omsorg och kärlek, trots att det svider värre än citron. Med det säger jag godnatt och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0