Kanske dags för lite beach för ovanlighetens skull?!



Hola Guapos!!!!
Ovädret är som bortblåst och ingen är gladare än jag för det. Det är liksom inte som de ovädren vi har hemma med lite åska och kanske några blixtar här och där, snarare som en hel ljusshow. Sluttjatat om väder och vind. Faktum är att jag känner mig redo för hösten när jag kommer hem om mindre än tre veckor. Jag ser framför mig hur jag sitter inlindad i en mysig pläd, kanske med sällskap, kanske inte, det kvittar, på bordet framför mig lyser några värmeljus samt en stor kopp med yogité står och ryker, utanför smattrar regnet, löven susar och luften är krispig. HMM, det trodde jag aldrig att jag skulle säga, men jag har i stort sett haft sommar enda sen den första April när jag drog till Florida, med andra ord kommer jag vara mätt och belåten på värme och sol när jag kommer hem. Nu var det ett tag sedan jag visade er lite schyssta cribs.
Kanske borde jag bege mig ut på spaning?!


Kommentarer
Postat av: dess

ååhh jaaaaa.. mys i soffan med te och sex and the city ;) :D sounds like a plan!! kommer bli så kul o träffas igen ;D känns som en evighet fan.. men allt gårbra va? :D

PUSS, älskaardigmed!!!

2009-08-31 @ 14:12:55
URL: http://desireewallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0