Fy vilken start på dagen...

Idag inträffade något snuskigt. När vi begav oss ut på gatan imorse så möttes vi av fågelinvasion. Coolt tyckte jag och tog lite bilder på spektaklet. Fåglarna verkade ha någon form av stormöte på gång för det var ett jävla liv. När vi kom tillbaks någon timme senare var marken svart av allt fågelbajs. Jag lyckades hålla mig undan nederbörden trodde jag, med tio meter kvar till huset började fågelskiten hagla med sikte på mig. Jag flydde för livet med skit både på ben och armar och stannade inne tills dom dragit sin kos. Hoppas att det var deras första och sista stormöte, annars är det jag som införskaffar mig ett paraply.

innan jag blev träffad
 
bläääää

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahhah du är ju för rolig!! älskar dina inlägg med den där berättarrösten! LOVE IT!

Hörrö du?! hur lång tid har du kvar där i huset? jag undrar på om inte jag skulle kunna beställa ett litet F21 paket och skicka det till dig som du paketerar om och skickar till mig? innan du drar tänkte jag..? eller? yes? no? maybe so?

2009-08-19 @ 09:31:00
URL: http://lisasrosth.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

Hahahah herregud! Synd att dom inte får elchocker på dom där el grejerna! Usch, fåglar är äckliga!!

2009-08-19 @ 13:07:59
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Moderskeppet

Uuuuäsh vad äckligt. Hitchkockfilm in real life....

Ta paraplyt nästa gång du går ut, och ett luftgevär!

2009-08-19 @ 16:08:01
Postat av: lisa

LINA!! Igår när jag gick hem från stan så flög det hundratals kajor över huvud på mig, så tittar jag ner på marken framför mig och SPLAAAAAASH världens jävla bajsklutt en cm framför mina bösta ballerina i mocka! så jävla tur!! det va precis framför unicos uteservering så det hade ju kunnat vara precis hur pinsamt som helst!!

2009-08-27 @ 14:39:14
URL: http://lisasrosth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0