Jag är lyckligt lottad!

Imorrn är det Fredag IGEN. Helgerna här brukar vara ganska slappa och sköna, dvs jag får ganska mycket tid över till annat. Den här helgen blir extra rolig eftersom att min kusin Anna-sara och hennes familj kommer på besök och stannar två nätter, vilken bonus va? Senast vi träffades var i April i Florida. Hennes värdmamma och min har hängt ihop enda sedan high school så nu ska dom passa på att catcha up.
Dom senaste dagarna har det varit lite halvtaskigt väder, tro det eller ej men jag tycker nästan det har varit skönt ?!! med ett break från all sol, sand och saltvatten. Solbrännan avtar sakta men säkert, inget jag oroar mig över dock med tanke på att jag har gått om tid att bättra på den. Redan till helgen utlovas kanonväder igen, havet blir bara varmare och varmare för varje dag som går vilket är lovely, tänk Thailand!

Idag har vi målat varandra med rosa nagelack, målat teckningar som vi tejpat upp på väggarna, cyklat till arakaden och vunnit gosedjur och basketbollar. Jag har även hunnit med att utforskat nya områden och fyllt kylskåpet med nya spännande saker. Dom är väldigt generösa, minst en gång i veckan får jag pengar så att jag kan handla det jag vill ha om det är någonting utöver det som redan finns som jag vill ha. Jag har stora cravings efter sushi, kanske är dags för ett besök till Surfinsushi?!!! snart. Vilket namn på ett sushiställe, men eftersom att alla här är mer eller mindre besatta av surfing så varför inte? Surfing säljer! Stay in touch! PUSS


anna-sara & jag. florida april-09

Kommentarer
Postat av: d

haha i know ;) allt går braaaaaaaaaa.. de är inte så snabba på att sälja skiten men jag får mer pengar bara ;) ska iväg o jobba nu :)

i miss yaaaaaaa <3

2009-08-14 @ 10:52:02
URL: http://desireewallen.blogg.se/
Postat av: M o l l y m u s

De går kanooon! :D magen är redan bättre och så! Kommit igång med träningen och de känns så härligt. Nu ska jag äntligen få bort baby fläsket! ;)

Vi flyttar 1 sept, så de är ju snart! Och jag börjar om drygt en veacka i skolan.. 24e. Är redan grymt nervös xD Men de känns som de kommer gå bra iallafall. Pengarna lockar (A) ;)

Och du har det bra som vanligt ser jag! Lyxapa :P

Saknar dig!!! Pusssss

2009-08-14 @ 15:04:19
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Loui

Heej gumman!!!

sorry att jag inte lamnat nagot halsning pa lange, men jag laser sa fort jag ar inne!! du ser ut att ha det underbart, sa fina bilder! och troru inte att jag saknar vara sushikvallar...ja dor har borta, vagar inte ata ra fisk har for det ar inte alltid sa frascht.

Vi ar i panama sa inte alls sa langt ifran dig! saknar dig massor! massa kramar love you

2009-08-14 @ 19:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0